
На час адаптивного карантину, враховуючи вимоги до соціального дистанції між дітьми та дорослими (дозволено об’єднувати не більше 2-3дитини у міні гpyпи) у спеціально-організованій та корекційній діяльності вчителі-логопеди Остапішина Л. Г., Коновалова О.В, вчитель-дефектолог Кошелєва Л.В. та вихователі спеціальних груп дещо обмежили використання наочності, замінили його одноразовим роздатковим матеріалом. Педагоги віддали перевагу словесним дидактичним iграм, завданням на розвиток артикуляційної та дрібної моторики, мовленнєвого дихання, фонетико-фонематичних процесів, лексико-граматичної будови та зв’язного мовлення. Широко використовують ІКТ, які у світлі останніх вимог найбільш безпечні у використанні. Спiвпрацю з батьками здійснюють шляхом використання сучасних дистанційних форм у режимі онлайн, використовуючи групи в соц мережах, контент власного сайту тощо.
вчитель-логопед Ольга Володимирівна