Тел. 097-567-32-66, 

Гурток з малювання “Кольоровий всесвіт”

Дитяча художня обдарованість – це не прерогатива геніїв, а цілком поширене явище, яке виникає в сприятливому середовище навчання і виховання. Саме зображувальна діяльність надає великий потенціал для творчого розвитку дітей.

Завдання гуртка «Арт-студія «Кольоровий світ» під керівництвом Скаченко Ірини Леонідівни . полягає в забезпеченні можливості самореалізації обдарованої особистості в різних видах зображувальної діяльності. Основною формою роботи гуртка з обдарованими і здібними дітьми є заняття за індивідуальними маршрутами, які враховують:

  • діагностичний рівень розвитку здібностей дитини;
  • визначення мети і завдань роботи;
  • розробка освітньо-тематичного плану роботи.

Заняття з зображувальної діяльності проходять таким чином:

в тиждень 2 тематичних заняття та індивідуальні за планом індивідуальних занять та за потребою. Крім того Ірина Леонідівна використовує комбіновані та інтегровані заняття.

В своїй роботі керівник гуртка також використовує різні види образотворчого мистецтва: малювання, художня праця та ліплення. Діти використовують в роботі нетрадиційні техніки малювання: монотипія, гратаж, імпасто (рельєфний живопис), енкаустика (восковий живопис); техніки художньої праці: витинанка, квілінг, де-купаж та інші.

Методи та прийоми роботи, які використовує керівник гуртка ігрові, практичні завдання з використанням нетрадиційних технік образотворчої діяльності, словесні, нові інформаційні технології навчання (НІТ), а саме: використання мультфільмів і розвивальних фільмів, які ґрунтуються на використання комп’ютерів і готують дітей до життя в умовах інформаційного суспільства. Щоб навчання було цікавим потрібні заняття нового типу, заняття, які моделюють творчий процес і створюють свій мікроклімат, де з’являються можливості для розвитку творчого боку інтелекту.

В цьому навчальному році вихованці «Арт-студії» зацікавились методом мультиплікаційної анімації відомого художника і педагога Ронні Орена. Використовуючи техніку ліплення, запропоновану педагогом, діти не просто грають, вони думають, фантазують, реалізують власні творчі думки і аналізують їх результати.

Переваги такої форми навчання і виховання в комплексному та інтегрованому підході.

Серед очікувальних результатів роботи за варіативною складовою Базового компонента дошкільної освіти педагоги ЗДО №60 визначили:

  • розроблення дієвого механізму стимулювання обдарованих і здібних дітей та педагогічних працівників, які з ними працюють;
  • підвищення науково-методичного та інформаційного і матеріального забезпечення педагогів, які проводять роботу з обдарованими і здібними дітьми;

Пропонуємо переглянути серію виставок та робіт з різних видів образотворчого мистецтва які опанували наші гуртківці

Декоративний натюрморт

Петриківський розпис

Вітраж на склі

Батік на акварельному папері

Енкаустика

Вітражі

Гратаж

Пастель на наждачному папері

імпасто