Тел. 097-567-32-66

Для вас батьки!

Провідне місце у формуванні особистості дитини раннього віку відведено сім’ї. Саме тут малюк отримує первинні уявлення про навколишню дійсність, усвідомлює себе повноправним представником суспільства. Украй важливо, аби батьки розуміли, що за виховання й розвиток своєї дитини несуть відповідальність передусім вони, а решта освітніх інститутів, зокрема й заклад дошкільної освіти, мають лише сприяти цьому.

Просвітницька робота КЗДОКТ №60 КМР з родинами спрямована на ознайомлення, розширення та поглиблення уявлень членів родини про сучасні освітні завдання. Зокрема, ідеться про роль вікових та індивідуальних особливостей дитини в її особистісному становленні, сутність компетентності як інтегративної якості особистості.

Основні завдання просвітницької роботи з батьками.

Наші поради

Правила зарахування малят в наш садочок

Як зарахувати малюка до спеціальної групи?

      Шановні батьки ! «Подаруймо дитині радість спілкування!

ЛОГОПЕДИЧНА СЛУЖБА САДОЧКА ЗВЕРТАЄ ВАШУ УВАГУ !

У сім’ї дорослі розуміють дошкільника з півслова. І якщо він навіть має окремі мовленнєві недоліки, ніякого дискомфорту у спілкуванні не виникає. Проте для сторонніх часто виявляються незрозумілими спотворені, неправильно вимовлені дитиною слова. Таке мовлення ускладнює спілкування з ровесниками. Якщо ви помітили, що дорослі чи діти не розуміють вашого малюка, спробуйте об’єктивно оцінити ситуацію. Не забувайте: через це дитина може поступово усамітнитися, що ще більше затримуватиме мовленнєвий розвиток і негативно впливатиме на характер дитини.

Тому надзвичайно важливо своєчасно допомогти дитині подолати мовленнєві вади.

                                        Як це зробити?

Помітивши порушення вимови навіть кількох звуків у дитини, старшої 4 років, слід обов’язково звернутися до логопеда дитячого закладу або ж до логопеда районної поліклініки, який повинен обстежити стан мовлення дитини, зробити попередній висновок і рекомендувати вам відвідування або ж занять в поліклініці, або ж спеціальній групі для дітей з порушенням мовлення при дошкільному закладі за місцем проживання.

                              Що для цього потрібно?

     Якщо батьки знають про особливі освітні потреби своєї дитини, рекомендується до того, як дитина піде до закладу освіти, подати заяву до інклюзивно-ресурсного центру. Батьки це можуть зробити декількома способами:

завітати до КУ КІРЦ за адресою: м. Кривий Ріг, м-н Сонячний, 47-а, телефон: Директор Андреєва Тетяна Гарріївна . +380977530814, та подати заяву особисто. Графік роботи з 9.00-до17.00.

або подати заяву на сайті:

Перелік документів, необхідних для проведення комплексної оцінки документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників.

     Як правило, це паспорти батьків або опікуна (копія: перша, друга сторінки, прописка), у разі опікунства – копія опікунського посвідчення. У разі відсутності батьків взагалі, додаються документи, які підтверджують їхню відсутність: рішення суду про позбавлення батьківських прав, свідоцтво про смерть, розшук, про тяжку хворобу тощо. Тоді особа, яка представляє дитину в ІРЦ (за умови відсутності батьків або осіб, які їх замінюють), обов’язково оформлює доручення на представлення інтересів дитини під час здійснення оцінки.

свідоцтво про народження дитини (копія);

форма первинної облікової документації № 112/0 “Історія розвитку дитини”, визначена Наказом МОЗ «Про затвердження форм первинної облікової документації та інструкцій щодо їх заповнення, що використовуються у закладах охорони здоров’я, які надають амбулаторно-поліклінічну допомогу населенню, незалежно від підпорядкування та форми власності» від 28.07.2014 № 527, у разі потреби – довідка від психіатра.

     У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну освіту, до заяви додаються:

психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу;

малюнки, інші творчі роботи дитини;

документи щодо додаткових обстежень дитини.

Як налаштувати дитину на проведення

комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку

(рекомендації батькам)

1. Напередодні проведення комплексної оцінки проговоріть з дитиною інформацію про батьків (як звати тата, маму, де і ким працюють батьки), домашню адресу, де проживає дитина, тощо.

2. В день проведення комплексної оцінки створіть у дитини позитивний настрій. Налаштуйте дошкільника на ігрову діяльність.

Розрахуйте час так, щоб прийти завчасно, не поспішаючи, якщо потрібно переодягнутись і підготувати дитину.

В день проведення оцінювання дитина повинна бути здоровою. У разі, якщо дитина захворіла, зателефонуйте в ІРЦ і попросіть перенести оцінку на інший день.

Не переживайте за результати оцінки і сам процес. Пам’ятайте, що Ваші переживання та тривога передаються дитині.

Під час обстеження не відволікайте дитину зауваженнями і репліками. У разі необхідності, дитині допоможе фахівець.

В присутності дитини не говоріть «вона соромиться», «вона не любить вчити вірші, розповідати», «вона це не вміє», «вона при сторонніх людях не відповідає», тощо.

     Оцінка кожним фахівцем займає майже годину, тому при потребі візьміть щось перекусити та попити.

     Після комплексної оцінки обов’язково похваліть дитину, навіть якщо вона відповідала гірше, ніж Ви очікували, адже це її перший самостійний іспит.

     Ваша дитина зарахована у логопедичну групу.

Дитина вважається  зарахованою у групу, яку відвідують діти з  загальним недорозвиненням мовлення   та складними мовленнєвими вадами, з дати проходження комісії.

                               Крок за кроком.

  Вчитель-логопед та вихователі спеціальних груп планують свою роботу з урахуванням вимог Базової програми та мовленнєвих можливостей дітей за такими напрямками:

– розвиток фонетико-фонематичної сторони мовлення;

–                 лексико-граматичної будови ;

–                 діа-монологічного мовлення.

         Працюємо у тісному взаємозв’язку з музичним керівником, практичним психологом. Проводимо педагогічні консиліуми .

Тісно співпрацюємо з родинами.