Тел. 097-567-32-66, 

Гурток з ручної праці “Крафтова майстерня”

            Керівник  гуртка з ручної праці   “КРАФТОВА МАЙСТЕРНЯ ”  Соломаха Наталя Іванівна

     

                

«Діти, звичайно, не робляться художниками від того, що протягом дитинства їм вдалося створити кілька дієвих образів, але в розвитку їх особистості це залишає глибокий слід, так як вони набувають досвіду справжньої творчості, який в подальшому докладуть до будь-якої області праці». Н.П. Сакуліна.

Творчість є одним з найважливіших засобів пізнання світу і розвитку здібностей дитини. Зрозуміло, що всі батьки хочуть бачити свою дитину всебічно розвиненою, здоровою, розумною та талановитою. Гуманізація та орієнтування на особистість дитини вимагають від нас пошуку нових підходів до організації освітньої діяльності. Важливо методично грамотно організувати освітній процес, виявити, зберегти та розвивати творчу особистість, тому ми звернули увагу та впровадили в роботу гуртків  парціальну програму  з художно-естетичного освітнього напряму «Радість творчості» . Основна увага в ній за аконцентрована на виявлені та розвитку творчих здібностей у дітей. Також в ній пропонується широкі можливості для формування пізнавальної, соціально-моральної, комунікативно-мовленнєвої, емоційно-ціннісної компетенції дошкільників, що в цілом відповідають вимогам БКДО та Державним чинним програмам розвитку дошкільників. На реалізацію цієї мети нами розроблено низку занять з пріоритетних направлень – образотворче мистецтво та архітектура,  таємниці народних ремесл, декоративно-ужиткове мистецтво та дизайн, дивовижні відкриття та радість творчості. Саме тому реалізуючи ці напрямки  в нашій гуртковій роботі   ми застосовуємо різні техніки декоративно-прикладної творчості:  паперова пластика,  орігамі, квілінг, декупаж, витинанка, пап’є-маше, терра, аплікація пласка і об’ємна, ліплення з різних матеріалів. Вважаємо дуже важливим підтримувати і заохочувати наших дітей  на самому початку їх творчого шляху і сказати першу формулу успіху: «Все ти зможеш!».  

Мета роботи: Розвиток креативних здібностей, сприяння підвищенню творчої активності, при вивченні різноманітних технік декоративно-прикладної творчості розкрити і розвинути потенційні художні здібності дитини, сприяти задоволенню потреб дітей в практичній діяльності, що здійснюються за законами краси.

Завдання: – вивчати різні сучасні техніки і матеріали декоративно-прикладної творчості;

– дати дітям загальні поняття про види прикладної творчості, її техніках і способах застосування в побуті;

– освоїти в повному обсязі весь процес виконання різних видів техніки;

– знайомити дітей з різноманітними художніми матеріалами і їх властивостями;

-виховувати самостійність,  ініціативу, естетичний  смак;

Алгоритм роботи з дітьми з оволодіння будь-якої художньої техніки яка включає в себе наступні етапи:

1 етап – знайомство з художньою технікою, це заняття з  більш детально розповіддю про саму техніку , її походження, історію, особливості прийомів, інструментів  та матеріалів

2 етап – вправляння в художній техніці це серія занять на яких глибоко вивчається технічні аспекти та послідовність етапів роботи за нею, особливу увагу приділяємо техніці безпеки в роботі з інструментами, клеєм,    

 3 етап –  перенесення знань і умінь в творчу діяльність будь-якої форми ( змішані техніки)- після опанованої техніці, знайомства з різноманіттям  матеріалів , діти самостійно вибирають та втілюють ідеї в загальну  композицію або виконують авторську роботу самостійно зробивши вибір ( це підсумкові виставки та презентації )

пропонуємо переглянути персональні та колективні роботи наших гурківців в техніках :

Пуантелізм – орігамі

Ляльки мотанки

Орігамі

Терра

Декупаж

Канзаши

Витинанка

Квілінг

Папьє – маше

обьємна аплікація