Керуючись наказами Департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради № 73 від 12.03.2020р.”Про припинення освітнього процесу у закладах освіти міста”., наказу відділу освіти Покровської міської ради №42 від 12.03.2020р. “Про припинення освітнього процесу у закладах освіти району “ та наказом КЗДО КТ №60 КМР № 10 від 12.03.2020 ” “Про припинення освітнього процесу у ЗДО “ була спланована та організована індивідуальна, організаційно – педагогічна, методична та наукова робота педагогів закладу на дистанційному та гнучкому режимі роботи.
Педагоги та спеціалісти та працівники закладу виконуючи затверджені індивідуальні плани розпочали дистанційної ( вдома ) роботу над створенням та вдосконаленням дидактичного матеріалу , ігор, роздаткового та демонстраційного матеріалів з різних тем за освітніми лініями Державної програми розвитку дошкільників “Українське дошкілля” , спеціальних, корекційних та парціальних програм , керуючисьт напрямків діяльності ЗДО. Розпочали роботу над виготовленням традиційного та нетрадиційного фізкультурного обладнання, “Лепбуків з різних тем “, створенням авторських посібників , сценаріїв розваг та свят, тощо. Складають серію занять для малюків різних вікових груп та консультацій для батьків використовуючи можливості соц. мереж ( “Viber” , “Facebook” та власний сайт ЗДО). Також наші педагоги активно розпочали роботу над підвищенням рівня своєї компетентності , двищуючи кваліфікацію переглядають та активно приймають участь в роботах вебінарів ( по результатам отримують сертифікати), вивчають та опрацьовують Державні та парціальні програми, методичні рекомендації та спеціальну педагогічну літературу МЦФР тощо. Друкують власні розробки, посібники на різних освітянських платформах, дають поради та консультації.
Пропонуємо ререглянути галерею успішності дистанційної роботи та особисті здобутки наших педагогів :
– Вихователь спеціальної групи, вихователь – методист Куртєєва В. А.
звіт за період роботи з 16.03.2020- 14.04.2020
- Розробила інструментарій для старшого дошкільного віку за програмою «Українське дошкілля» (освітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»)
- Розробила інструментарій для старшого дошкільного віку за програмою «Українське дошкілля» ( освітня лінія «Дитина в природному довкіллі»)
- Виготовила дидактичну гру «Великодній кошик», «Що з собою взяти до церкви»
- Оновила теку з дидактичними ігорами за освітньою лінією «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
- Поповнила теку: «Поради батькам»
- провела онлайн- консультацію з батьками на тему: «Чи обов’язково дотриму -ватися режиму дня», «Ігри на кухні»
- Поповнила теку :«Поради батькам»
- Підготувала матеріали для консультації батькам на теми: «Як навчати дітей самостійності», «Економічне виховання в родині»
Створила серію дидактичних та розвивальних посібників для роботи з дошкільниками :
- «Коли ліс радіє, а коли плаче»,
- Цікавинки для кожної дитинки 3 частини (пририроднє довкілля, мовлення ) та розмістила їх на сайтах:
«Всеосвіта» , «Всімосвіта» ,«На урок» , «Дошкілля. Віртуальний кабінет»,«Я вихователь»,«Корекційно розвиваюча студія Гудзик»«Цікавинки для вихователя»,«Навчальні матеріали та ідеї для занять» ,«Дитячий садок»,«Дошкільнятам та вихователям», «Розробки вихователя», «Все для вихователів», «Віртуальний методичний кабінет», «Вихователь. Все що треба», «Дошкільнята (дидактичні та розвиваючі ігри), «Для дітей та вихователів», «Помічник для вихователя”, «Вихователю на допомогу», «Цікавинки для вателятеля» та отримала більше 50 !!!відзнак ( сертифікати, грамоти, подяки, свідотсва)
Самоосвіта.
- 16.04 2020 відвідала вебінар І.Курило на тему: «Використання методів казко терапії у навчанні і вихованні»
- 17.04 2020 Переглянула вебінар на тему: «Онлайн-тести від «Всеосвіти»- альтернативний інстру -мент для організації навчання . За підсумками яких отримала серифікати
Співпраця з батьками групи черех мережу Viber:
- Завантажила всім на їх адреси : відео з музичними народними казками «Коза Дереза», «Івасик Телесик», «Півник і двоє мишенят» та рекомендації «Вивчаємо вірші за допомогою мнемо таблиць»
- Підібрала для дітей «Великодні мультфільми. Історія свята Великодня?»
- Підібрала ідеї пасхальних поробок своїми руками
Звіт за період роботи з 21.04 по 24.04 2020 р.
- Створила картотеку народних ігор для дітей молодшого віку.
- Розробила конспект розваги «Казка в гості завітала».
- Оновила стендову інформацію для батьків.
- Поповнила зміст інформаційно- дидактичної теки «Економічне виховання»
- Створила посібник з морального виховання на тему : «Галерея вчинків».
- Розробила збірку прикмет, прислів’їв про явища природи, тварин, птахів, пори року.
- Поповнила зміст теки: «Мовлення дитини» новими дидактичними іграми»
- Виготовила торбинки з піском для метання.
Створила авторський дидактичний посібник «Галерея вчинків» з морального виховання дошкільників та розмістила її на сайтах:
«Всеосвіта» (є свідоцтва)
«Всімосвіта» (є свідоцтва)
«На урок» (є свідоцтва)
Прийняла участь у вебінарах на сайті «Всеосвіта»
«Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями» 21.04 2020 р
Лектор «Всеосвіти» Чайка Маргарита Сергіївна розповіла про проблеми дітей з порушеннями інтелектуального розвитку ,які часто мають мовленнєві порушення та утруднення у спілкуванні. Для того, щоб детально розібратися з чого саме необхідно розпочинати роботу з розвитку мовлення та яким чином її правильно організувати в освітніх закладах, впродовж вебінару були освітлені питання розвитку імпресивної сторони мовлення, як початкової ланки цього важливого процесу. Під час перегляду вебінару була ознайомлена з видами інтелектуального порушення мовлення (стійки,не стійки);етапами розуміння мовлення;причинами виникнення труднощів в спілкуванні у дітей, що мають інтелектуальні порушення; вплив на мовлення розвитку психічних процесів;розуміння важливості правильної організації корекційно-розвиткової роботи відповідно до імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями. За підсумками вебінару отримала сертифікат та успішно пройшла тестування.
2. «Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами ТРВЗ (робочі кейси)» 22.04 2020 р
Під час перегляду вебінару, який проводила Комаринська Юлія Володимирівна,я .Опанувала переваги використання елементів ТРВЗ-педагогіки при розвитку творчого мислення дитини; принципи побудови занять, створення інструментарію для роботи по системі ТРВЗ і застосовуванні інструментів ТРВЗ-педагогіки на заняттях з дошкільнятами. За підсумками вебінару отримала сертифікат та успішно пройшла тестування.
4. Завантажила батькам у Viber
відео «Корисні підказки. Кругообіг добра в природі»,вправи для розвитку пам’яті «Знайди будиночок» , «Вправи для розвитку мислення»,мнемотаблиці для складання описових розповідей на тему «Тварини», «Птахи»,
Звіт за період роботи з 27.04 по 30.04 2020 року
1.Методична скарбничка
- Виготовила гру на липучках «Коли ліс радіє,а коли сумує»
- Оновлення стендової інформації,групових та індивідуальних консультацій для батьків різної тематики
- Виготовлення Лепбуку «Дітям про ліс»
- Робота над поповненням папки «Мнемотехніка» новим матеріалом
- Поповнення папки «Економічне виховання» новими дидактичними іграми
- Розпочата робота над створенням лепбуку «Тварини»
2. самоосвіта
- 27.04.2020 Переглянула вебінар на сайті «Всеосвіта» на тему : «Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум» та отримала сертифікат:
- 29.04. 2020 Переглянула вебінар на сайті MCFR на тему: «Підвищуємо кваліфікацію онлайн» та отримала сертифікат:
- 30.04.2020.ереглянула вебінар на сайті MCFR на тему « Казкотерапія для дітей» та отримала сертифікати
. Завантажила батькам у Viber
- «10 розви ваючих уроків на You Tube»,
- Нагадала батькам про правила перегляду занять на Українському онлайн –дит садку.
- Надала завдання з розвитку мовлення дл дітей старшого і молодшого віку та з математики для дітей старшого і молодшого віку та для розвитку логічного мислення,уваги,уяви
- Надала консультацію для батьків : «Готовність дитини до школи» та «Як заохотити тата до ігор з дитиною», «Профілактика травматизму»
Звіт за період роботи з 4.05 по 8.05 2020 року мною було складено і підтверджено план індивідуальної дистанційної роботи
Методична скарбничка
Виготовила леп бук «Тварини» та дидактичну гру «Збираємося у похід»
Розробила і розповсюдила на сайтах: Цікавинки для кожної дитинки» частина 4 (мовлення,природа)
- Поповненила папку «Мовлення дитини» новими дидактичними іграми.
- Оновила стендову інформацію групових та індивідуальних консультацій для батьків різної тематики.
2.Самоосвіта
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук
Online-вебінар «Проблемна поведінка дітей з особливими потребами: виправлення та корекція» 05.05.2020р.
Вебінар «Формування сенсорно-пізнавальної діяльності у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку « 6.05 2020 р
Вебінари на сайті «Всеосвіта»
Роль казки у розвитку та вихованні дитини дошкільного віку. ТРВЗ-інструменти 8.05 2020 р (з сертифікатом)
3. Завантажила батькам у Viber
Консультації «Речі,які не можна забороняти дитині» «Поради батькам щодо виховання дітей»
«Сенсорний розвиток дітей у домашніх умовах»
«Цікаві завдання з математики ,мовлення»
Завдання для розвитку уваги,мислення,пам’яті
Завдання з посібника «Готовність дитини до школи»
Звіт про виконання плану роботи під з 12.05 по 15.05 2020 року
Відповідно плану було виконано:
1.Робота з дітьми у групі у Viber
Вівторок
1.Розвиток мовлення Складання описових розповідей за опорними
картинами
2.Народознавство Презентація «Символи України»
https://www.slideshare.net/Lenok78_09/ss-71693349
3.Валеологія Навіщо чистити зуби
https://www.youtube.com/watch?v=W3e70fCFgyM&app=desktop
Середа
1.Математика Вчимо цифри, числа та розв`язуємо приклади з Їжачком
Жекою
https://www.youtube.com/watch?v=YmQGI6mBPaw&app=desktop
2.Дитина у соціумі «Безпека дитини у побуті»
https://www.youtube.com/watch?v=IBfoPFV2yL0&app=desktop
3.БЖД «Уроки тітоньки Сови»
https://www.youtube.com/watch?v=bXzxrSoK2Dc&app=desktop
Четвер
1.Аплікація Світ природи (аплікація зі смужок)
https://www.youtube.com/watch?v=8rbINmFpRxI&app=desktop
2.Грамота Звуковий аналіз слів
https://www.youtube.com/watch?v=pwa1Lz4d4bY&app=desktop
3.Театралізована діяльність Казка Колобок на новий лад 1 і 2 частина
https://www.youtube.com/watch?v=ravMsEXB6TU
https://www.youtube.com/watch?v=cjKnaZwnGwU
Консультація для батьків «Як покращити пам’ять дитини»
https://otozh.com.ua/2019/10/12/yak-pokrashhiti-pamyat-u-ditej-10-prostix-
sposobiv-polipshiti-pamyat-ditini/?fbclid=IwAR09cC-STYZada36RmERox3Alt2t-
iVzGNdRAv8t8-kYCrgL2ejK3aiInlU
П’ятниця
1.Ознайомлення з природою Грунт
https://www.youtube.com/watch?v=ccSx7mnrlpQ&app=desktop
2.Малювання Малюємо божу корівку
https://www.youtube.com/watch?v=kmKmMYwcB2Q&app=desktop
3.Експерементально дослідницька діяльність Вулкан
https://www.youtube.com/watch?v=qKO_Oa66ols&app=desktop
Відео для батьків «Якщо не перерізати «пуповину» своєчасно
https://www.facebook.com/reznikova.t.y/videos/3022398854506007/
2.Поповнення методичних матеріалів иготовила леп бук «Економіка для дітей» Розпочала роботу над створенням нових ігор на липучках
3.Самоосвіта
• СУТО вебінар Шевченко“Формування у дошкільників знань і навичок з безпеки життєдіяльності: інноваційні підходи” 12.05 2020 р
https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/FMfcgxwHNMXKJzxTRzxNMTWxtSwf VSJ (без сертифікату ,є нотатки і презентація)
• СУТО вебінар Курило Інни «Як позбутися почуття спустошення, пригнічен ня та порожнечі» 14.05 2020 р (без сертифікату ,є нотатки і презентація)
• Самоосвіта Перегляд вебінару на сайті «Всеосвіта» на тему «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії» 14. 05 2020 р (з сертифікатом)
– Музичний керівник Градова О.П.
звіт за період 16.03-31.03.2020
- Склала в електронному вигляді календарні плани роботи для дітей всіх вікових груп( молодшої, середньої та старшої ).
- Склала та роздрукувала каталог музично-дидактичних ігор для діагностики.
- Підготовала 41 картку з музично-дидактичними іграми для дітей усіх вікових груп.
- Опрацювала журнали МЦФР “Музичний керівник” 2020.
- Переглянула вебінар на сайті «Всеосвіта» на тему:
« З чого почати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція» та отримала сертифікат.
7. Поповнила особисту музичну фонотеку новим музичним репертуаром .
8. Підготувала та провела Консультації для батьків на тему « Музика на кухні»:
– Вчитель – логопед Остапішина Л. Г.
звіт за період 16.03.-17.04.2020
15.04.2020 на освітньому проекті «На урок» дистанційно підвищила кваліфікацію під час вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами» за напрямами «ІКТ», «Інклюзивна освіта», «НУШ» (тривалість 2 години / 0,06 кредиту ЄКТС) та набула компетентності, передбачені стандартами освіти: професійну, інформаційно-комунікаційну, інклюзивну.
Веб-адреса сторінки вебінару: https://naurok.com.ua/webinar/link/266
Отримала відповіді на запитання:
- Як організувати дистанційне навчання дітей з ООП?
- Як упроваджувати диференційований підхід до викладання та оцінювання знань учнів?
- Які платформи, технології та інструменти використати? І так, щоб це було комфортно для всіх.
- Як спілкуватися з моїми учнями та батьками? І так, щоб не порушувати етичних правил, але щоб був зворотний зв’язок.
- Веб-адреса сторінки вебінару: https://naurok.com.ua/webinar/link/266
Автор вебінару – Цюрмаста Тетяна.
Також прийняла участь у вебінарі Всеосвіта “Практичні поради щодо організації дистанційного навчання” Шпильової В.В., отримала практичні поради з налагодження освітнього процесу шляхом застосування сучасних інформаційно-комінікаційних технологій. Ознайомилась з можливостями використання різних інтернет ресурсів для викоритснання в освітнього та корекційного процесів, окремими техніками налагодження зворотнього зв’язку. Та пановувала сучасні онлайн-інструменти для дистанційного навчання дошкільників. Та за підсумками вебінару отримала сертифікати.
22 квітня 2020 р. прийняла участь у вебінарі доктора педагогічних наук, професора кафедри дошкільної та початкової освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського
К. М. Крутій «Педагогічна діагностика дітей: вирок, діагноз чи крок уперед?»
Отримала відповіді на запитання:
- Діагностика дитини чи діагностування: як правильно?
- Види діагностики та особливості використання методів діагностики педагогами.
- Чи є надійний метод діагностики дітей раннього і переддошкільного віку?
- Можливості спостереження як методу діагностики: фіксація та аналіз.
- Що таке низькі стартові можливості?
- Чому необхідне коректування на ранніх етапах?
- «Ні» – ранньому (скоростиглому) розвитку, «так» – своєчасному!
Навчилася:
- бачити різницю між діагностикою та діагнозом;
- розуміти особливості педагогічної діагностики;
- визначати причини незадоволення результатами діагностики дитини з боку батьків;
- відповідати на запитання: «Що таке норма розвитку?».
Отримала
- презентацію від ведучої із активними посиланнями на інформаційні матеріали;
- добірку матеріалів до проблематики вебінару:
- авторську діагностичну методику визначення рівня мовленнєвого розвитку дитини передшкільного віку;
- таблицю оцінки рівня розвитку дитини раннього віку;
- мінібібліотеку статей К. Крутій із проблематики вебінару;
- доступ до інтерактивного запису вебінару на 2 місяці;
- сертифікат учасника (2 академічні години).
– вихователь Ульянова К.С.
Відповідно плану індивідуальної роботи : з 16.03-31.03.2020
- підготувала збірник ігор для дітей з батьками на розвиток сенсорної системи «Пограйтеся з дитиною».
- Підібрала мнемо таблиці для вивчення віршів дітьми старшого дошкільного віку.
- Підготувала такі консультації для батьків: «Десять заповідей батькам»; «Раціональне харчування вдома – важливий засіб формування здоров’я дитини»; «Повноцінний сон – важливий елемент організації життєдіяльності».
- Відібрала завдання та ігри з інтерактивними вправами з основ грамоти, математики, та ознайомлення дітей з навколишнім
- Підібрала рухливі ігри для дітей старшого дошкільного віку.
- Виготовила атрибути для рухливих ігор на повітрі.
- Виготовила дидактичну гру «Різнокольорові квіточки»
- Щоденно проводить індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. Надає рекомендації для батьків як організувати дітям корисне дозвілля на час карантину.
- працює над підвищення кваліфікації дистанційно переглянула вебінари з тем:
“З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція”
“Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання”
“Методичні розробки для навчання та розвитку дітей дошкільного віку” та отримала сертифікати .
Старша медична сестра Кошман О.В.
Прослухала серію вебінарів від Навчального центру «Сертифікант»
На тему: «Про систему НАССР у закладах освіти»
06.04.2020 – день 1 – НАССР для закладів освіти – Вступна частина, знайомство з принципами системи НАССР та законами.
07.04.2020 – день 2 – НАССР у закладах освіти, частина 1, 2 – Програми передумови.
08.04.2020 – день 3 – НАССР у закладах освіти – Програми передумови.
09.04.2020 – день 4 – НАССР у закладах освіти – Критичні контрольні точки та процедури НАССР.