Керуючись наказами Департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради № 73 від 12.03.2020р.”Про припинення освітнього процесу у закладах освіти міста”., наказу відділу освіти Покровської міської ради №42 від 12.03.2020р. “Про припинення освітнього процесу у закладах освіти району “ та наказом КЗДО КТ №60 КМР  № 10 від 12.03.2020 ” “Про припинення освітнього процесу у ЗДО “ була спланована та організована індивідуальна, організаційно – педагогічна, методична та наукова робота педагогів закладу на дистанційному та гнучкому режимі роботи.

 Педагоги та спеціалісти та працівники закладу виконуючи затверджені індивідуальні плани розпочали дистанційної ( вдома ) роботу над створенням та вдосконаленням дидактичного матеріалу , ігор, роздаткового та демонстраційного матеріалів з різних тем за освітніми лініями Державної програми розвитку дошкільників “Українське дошкілля” , спеціальних, корекційних та парціальних програм , керуючисьт напрямків діяльності ЗДО. Розпочали роботу над виготовленням традиційного та нетрадиційного фізкультурного обладнання, “Лепбуків з різних тем “, створенням авторських посібників , сценаріїв розваг та свят, тощо. Складають серію занять для малюків різних вікових груп та консультацій для батьків використовуючи можливості соц. мереж ( “Viber” , “Facebook” та власний сайт ЗДО). Також наші педагоги активно розпочали роботу над підвищенням рівня своєї компетентності , двищуючи кваліфікацію переглядають та активно приймають участь в роботах вебінарів ( по результатам отримують сертифікати), вивчають та опрацьовують Державні та парціальні програми, методичні рекомендації та спеціальну педагогічну літературу МЦФР тощо. Друкують власні розробки, посібники на різних освітянських платформах, дають поради та консультації.

Пропонуємо ререглянути галерею успішності дистанційної роботи та особисті здобутки наших педагогів :

– Вихователь спеціальної групи, вихователь – методист Куртєєва В. А.

звіт за період роботи з 16.03.2020- 14.04.2020

Створила серію дидактичних та розвивальних посібників для роботи з дошкільниками :

 «Всеосвіта» , «Всімосвіта» ,«На урок» , «Дошкілля. Віртуальний кабінет»,«Я вихователь»,«Корекційно розвиваюча студія Гудзик»«Цікавинки для вихователя»,«Навчальні матеріали та ідеї для занять» ,«Дитячий садок»,«Дошкільнятам та вихователям»,      «Розробки вихователя»,      «Все для вихователів»,     «Віртуальний методичний кабінет»,     «Вихователь. Все що треба»,     «Дошкільнята (дидактичні та розвиваючі ігри),     «Для дітей та вихователів», «Помічник для вихователя”, «Вихователю на допомогу»,                     «Цікавинки для вателятеля»   та отримала більше 50 !!!відзнак ( сертифікати, грамоти, подяки, свідотсва)                                              

            Самоосвіта.

Співпраця з батьками групи черех мережу Viber:

      Звіт за період роботи з 21.04 по 24.04 2020 р.              

Створила авторський дидактичний  посібник  «Галерея вчинків» з морального виховання дошкільників та розмістила її на сайтах:

«Всеосвіта» (є свідоцтва)

«Всімосвіта» (є свідоцтва)

«На урок» (є свідоцтва)

                     Прийняла участь у  вебінарах на сайті  «Всеосвіта»

«Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями» 21.04 2020 р

Лектор «Всеосвіти» Чайка Маргарита Сергіївна розповіла про проблеми дітей  з порушеннями інтелектуального розвитку ,які  часто мають мовленнєві порушення та утруднення у спілкуванні. Для того, щоб детально розібратися з чого саме необхідно розпочинати роботу з розвитку мовлення та яким чином її правильно організувати в освітніх закладах, впродовж вебінару були освітлені питання розвитку імпресивної сторони мовлення, як початкової ланки цього важливого процесу. Під час перегляду вебінару була ознайомлена з видами інтелектуального порушення мовлення (стійки,не стійки);етапами розуміння мовлення;причинами виникнення труднощів в спілкуванні у дітей, що мають інтелектуальні порушення; вплив на мовлення розвитку психічних процесів;розуміння важливості правильної організації корекційно-розвиткової роботи відповідно до імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями. За підсумками вебінару отримала сертифікат та успішно пройшла тестування.

    2. «Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами ТРВЗ (робочі кейси)»                                                              22.04 2020 р

Під час перегляду вебінару, який проводила Комаринська Юлія Володимирівна,я  .Опанувала переваги використання елементів ТРВЗ-педагогіки при розвитку творчого мислення дитини; принципи побудови занять, створення   інструментарію для роботи по системі ТРВЗ і  застосовуванні інструментів ТРВЗ-педагогіки на заняттях з дошкільнятами. За підсумками вебінару отримала сертифікат та успішно пройшла тестування.                     

                    4. Завантажила батькам у Viber

 відео «Корисні підказки. Кругообіг добра в природі»,вправи для розвитку пам’яті «Знайди будиночок» , «Вправи для розвитку мислення»,мнемотаблиці для складання описових розповідей на тему «Тварини», «Птахи»,

 Звіт за період роботи з 27.04 по 30.04 2020 року

1.Методична скарбничка

2. самоосвіта

. Завантажила батькам у Viber 

Звіт за період роботи з 4.05 по 8.05  2020 року мною було складено і підтверджено план  індивідуальної дистанційної роботи

Методична скарбничка

Виготовила леп бук «Тварини» та дидактичну гру «Збираємося у похід»

Розробила і розповсюдила на сайтах: Цікавинки для кожної дитинки» частина 4 (мовлення,природа)

2.Самоосвіта

Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук

Online-вебінар «Проблемна поведінка дітей з особливими потребами: виправлення та корекція» 05.05.2020р.

  Вебінар «Формування сенсорно-пізнавальної діяльності у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку « 6.05 2020 р                     

                              Вебінари на сайті  «Всеосвіта»

Роль казки у розвитку та вихованні дитини дошкільного віку. ТРВЗ-інструменти  8.05 2020 р (з сертифікатом)

3. Завантажила батькам у Viber

Консультації «Речі,які не можна забороняти дитині» «Поради батькам щодо виховання дітей»

«Сенсорний розвиток дітей у домашніх умовах»

«Цікаві завдання з математики ,мовлення»

Завдання для розвитку уваги,мислення,пам’яті

Завдання з посібника «Готовність дитини до школи»

Звіт про виконання плану роботи під з 12.05 по 15.05 2020 року
Відповідно плану було виконано:

1.Робота з дітьми у групі у Viber

Вівторок
1.Розвиток мовлення Складання описових розповідей за опорними
картинами
2.Народознавство Презентація «Символи України»
https://www.slideshare.net/Lenok78_09/ss-71693349
3.Валеологія Навіщо чистити зуби
https://www.youtube.com/watch?v=W3e70fCFgyM&app=desktop

Середа
1.Математика Вчимо цифри, числа та розв`язуємо приклади з Їжачком
Жекою
https://www.youtube.com/watch?v=YmQGI6mBPaw&app=desktop
2.Дитина у соціумі «Безпека дитини у побуті»
https://www.youtube.com/watch?v=IBfoPFV2yL0&app=desktop
3.БЖД «Уроки тітоньки Сови»
https://www.youtube.com/watch?v=bXzxrSoK2Dc&app=desktop

Четвер
1.Аплікація Світ природи (аплікація зі смужок)
https://www.youtube.com/watch?v=8rbINmFpRxI&app=desktop
2.Грамота Звуковий аналіз слів
https://www.youtube.com/watch?v=pwa1Lz4d4bY&app=desktop

3.Театралізована діяльність Казка Колобок на новий лад 1 і 2 частина
https://www.youtube.com/watch?v=ravMsEXB6TU
https://www.youtube.com/watch?v=cjKnaZwnGwU

Консультація для батьків «Як покращити пам’ять дитини»
https://otozh.com.ua/2019/10/12/yak-pokrashhiti-pamyat-u-ditej-10-prostix-
sposobiv-polipshiti-pamyat-ditini/?fbclid=IwAR09cC-STYZada36RmERox3Alt2t-
iVzGNdRAv8t8-kYCrgL2ejK3aiInlU

П’ятниця
1.Ознайомлення з природою Грунт
https://www.youtube.com/watch?v=ccSx7mnrlpQ&app=desktop
2.Малювання Малюємо божу корівку
https://www.youtube.com/watch?v=kmKmMYwcB2Q&app=desktop
3.Експерементально дослідницька діяльність Вулкан
https://www.youtube.com/watch?v=qKO_Oa66ols&app=desktop
Відео для батьків «Якщо не перерізати «пуповину» своєчасно
https://www.facebook.com/reznikova.t.y/videos/3022398854506007/

2.Поповнення методичних матеріалів иготовила леп бук «Економіка для дітей» Розпочала роботу над створенням нових ігор на липучках

3.Самоосвіта

• СУТО вебінар Шевченко“Формування у дошкільників знань і навичок з безпеки життєдіяльності: інноваційні підходи” 12.05 2020 р
https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/FMfcgxwHNMXKJzxTRzxNMTWxtSwf VSJ (без сертифікату ,є нотатки і презентація)

• СУТО вебінар Курило Інни «Як позбутися почуття спустошення, пригнічен ня та порожнечі» 14.05 2020 р (без сертифікату ,є нотатки і презентація)

• Самоосвіта Перегляд вебінару на сайті «Всеосвіта» на тему «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії» 14. 05 2020 р (з сертифікатом)

– Музичний керівник Градова О.П.

звіт за період 16.03-31.03.2020

  1. Склала в електронному вигляді календарні плани роботи для дітей всіх вікових груп( молодшої, середньої та старшої ).
  2. Склала та роздрукувала каталог музично-дидактичних ігор для діагностики.
  3. Підготовала 41 картку з музично-дидактичними іграми  для дітей усіх вікових груп.
  4. Опрацювала журнали МЦФР “Музичний керівник” 2020.
  5. Переглянула вебінар на сайті «Всеосвіта» на тему:

 « З чого почати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція»  та отримала сертифікат.

7. Поповнила особисту музичну фонотеку новим музичним репертуаром .

8. Підготувала та провела Консультації для батьків на тему « Музика на кухні»:

Вчитель – логопед Остапішина Л. Г.

звіт за період 16.03.-17.04.2020

15.04.2020 на освітньому проекті «На урок» дистанційно підвищила кваліфікацію під час вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами» за напрямами «ІКТ», «Інклюзивна освіта», «НУШ» (тривалість 2 години / 0,06 кредиту ЄКТС) та набула   компетентності, передбачені стандартами освіти: професійну, інформаційно-комунікаційну, інклюзивну.

Веб-адреса сторінки вебінару: https://naurok.com.ua/webinar/link/266

     Отримала відповіді на запитання:

Автор вебінару – Цюрмаста Тетяна.

Також прийняла участь у вебінарі Всеосвіта “Практичні поради щодо організації дистанційного навчання” Шпильової В.В., отримала практичні поради з налагодження освітнього процесу шляхом застосування сучасних інформаційно-комінікаційних технологій. Ознайомилась з можливостями використання різних інтернет ресурсів для викоритснання в освітнього та корекційного процесів, окремими техніками налагодження зворотнього зв’язку. Та пановувала сучасні онлайн-інструменти для дистанційного навчання дошкільників. Та за підсумками вебінару отримала сертифікати.

22 квітня 2020 р.  прийняла участь у вебінарі доктора педагогічних наук, професора кафедри дошкільної та початкової освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

К. М. Крутій «Педагогічна діагностика дітей: вирок, діагноз чи крок уперед?»

Отримала відповіді на запитання:

Навчилася:

Отримала

– вихователь Ульянова К.С.

Відповідно плану індивідуальної роботи : з 16.03-31.03.2020

“З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція”

“Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання”

Методичні розробки для навчання та розвитку дітей дошкільного віку” та отримала сертифікати .

Старша медична сестра Кошман О.В.

Прослухала серію вебінарів від Навчального центру «Сертифікант»

WWW.CERTIFICANT.ORG

На тему: «Про систему НАССР у закладах освіти»

06.04.2020 – день 1 – НАССР для закладів освіти – Вступна частина, знайомство з принципами системи НАССР та законами.

07.04.2020 – день 2 – НАССР у закладах освіти, частина 1, 2 – Програми передумови.

08.04.2020 – день 3 – НАССР у закладах освіти – Програми передумови.

09.04.2020 – день 4 – НАССР у закладах освіти – Критичні контрольні точки та процедури НАССР.

самоосвіта педагогів :

Фото галерея “Працюємо вдома!”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *