
Банк парціальних та авторських програм,
педагогічних технологій, альтернативних методик,
інновацій з соціалізації дошкільника
НАПРЯМОК РОБОТИ ЗАКЛАДУ
Становлення соціальної компетентності дитини через створення анімаційного мультфільму “Новорічна історія”
АКТУАЛЬНІСТЬ

Органічне поєднання традиційних методів та новітніх технологій створення мультфільму, дозволив зробити освітній процес максимально наближеним до вимог сучасного повсякденного життя і розвинути в дитині ті навички і вміння, які знадобляться їй саме зараз, на сьогоднішньому етапі її розвитку. Чим глибше у дошкільному дитинстві закладається художньо-естетичний фундамент, тим потужнішою буде соціокультурна віддача молодої особистості в майбутньому суспільному житті.
ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ
Роботу над мультфільмом ми розпочали зі створення декорацій. Для створення об’ємної фактури декорацій ми вибрали рельєфну кольорову масу та такий цікавий інструмент – мастихін. Робота з таким інструментом викликала у дітей надзвичайний інтерес. Казковий ліс був створений за допомогою технік: оригамі, витинанка та різноманітних матеріалів для конструювання з паперу Головних героїв для мультфільму діти виготовляли з пластиліну за методикою Роні Орена з базових форм – кулька, млинчик і валик. Саме пластилін є тим дивовижним матеріалом, який дає дитині можливість реалізувати свій творчий потенціал, допомагає сформувати естетичний смак і вчить його жити в гармонії з навколишнім світом. За допомогою програм Драган Фейенш, Соні Вегас Про 12 за технологією Стоп моушен був створений мультфільм “Новорічна історія”.

РЕЗУЛЬТАТ
Залучення дітей до створення та озвучування мультфільму “Новорічна історія” Дало змогу дітям передати доступними засобами свій емоційний стан, уміння побачити чарівність життя. Тому ознайомлення дошкільників з нетрадиційними техніками образотворчої діяльності дозволяє не просто підвищити інтерес дітей до мистецтва, але й формує основи морально-вольових якостей дитини.