Проблема логіко-математичного розвитку дітей на сучасному етапі дошкільного дитинства набуває все більшого значення. Це пояснюється позитивним впливом цього процесу на розвиток психічних функцій дитини, вирішення загальних завдань усебічного гармонійного розвитку особистості в дитячому віці.

Щоб покращити якість вивчення математики в Україні, 2020/2021 навчальний рік оголосили Роком математичної освіти. Саме тому до річного плану КЗДО КТ №60 КМР на 2020/21 н.р. увійшла тематична педагогічна рада: “Формування логіко-математичної та сенсорно-пізнавальної компетенції дошкільників засобами передових педагогічних технологій”, яка була проведена методичною службою закладу з педагогами 26.11.2020р.

Під час зустрічі завідувач закладу Кузьма Н.В. підвела підсумки виконання рішень попередньої педагогічної ради та висвітлила актуальність даної теми.

– “Сформоване логіко-математичне мислення допомагає сучасній дитині аналізувати різноманітні процеси, приймати рішення не лише згідно з чітко розробленими алгоритмами, але й коригувати власні дії у змінних умовах життя.”

Кочережко Т.М. вихователь-методист закладу обговорила з педагогами друге питання педагогічної ради: ” Формування логіко-математичної компетенції малят: традиції та інновації.” Під час обговорення педагоги ознайомились з довідкою тематичного вивчення спеціально-організованої діяльності з логіко-математичного розвитку старших дошкільників та з епізодичним вивченням змісту логіко-математичних локацій груп ЗДО.

Були розглянуті інновації, які безпосередньо впливають на формування логіко-математичної компетенції дошкільників, такі як: Логічні блоки З. Дьєнеша, Кольорові палички Дж. Кюізенера, Картки-властивості З. Семадені, Інтелектуальні ігри Нікітіних, Розвивальні ігри В. Воскобовича, Навчально-розвивальна технологія «Логіки світу», Коректурні таблиці Н. Гавриш, «Ейдетика для малюків» О. Пащенко, “Конструктор – LEGO”.

Вихователь-методист КЗДО КТ №60- КМР Курило Г.П. висвітлила третє питання педагогічної ради: “STREAM – освіта дошкільнят: виховуємо культуру інженерного мислення”.

– “Для розвитку,  виховання й навчання дітей дошкільного віку впроваджується новий інтеграційний підхід – SТRЕАМ – освіта. Цей напрям освіти інтегрує в собі завдання з формування в дітей загальних наукових уявлень про світ; ознайомлення їх з інформаційно – комунікаційними технологіями; розвиток уміння експериментувати, конструювати; навчання дітей основ опрацювання змісту тексту, грамоти, математики, а також різних видів мистецтва.”

З погляду сучасної дошкільної освіти, дітей слід навчити не тільки обчислювати, вимірювати, розрізняти геометричні фігури, орієнтуватися в часі, у просторі, а й учити логічно мислити, розвивати творчі здібності, пізнавальні інтереси.

Підбиваючи підсумки, з педагогами закладу була проведена цікава лотерея, результатом якої в найближчий час стане впровадження виграшної кожним педагог інновації в освітній процес своєї вікової групи!  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.