
На виконання листа Міністерства освіти і науки України від 11.03.2020 №1/9-154 Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та введення карантину та згідно наказу комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної адміністрації» (далі – Академія) від 26 березня 2020 № 59 «Про запровадження карантину в організації та проведенні курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників (далі – Курси) при Академії відбудуться зміни: Курси, що розпочинаються з 13 березня 2020 відбудуться у дистанційній (заочній, І етап ) формі навчання .
Рекомендовано на електрону адресу кураторів комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради» слухачам курсів необхідно направити матеріали для оцінювання за обраними темами. Кураторами курсів встановлено вимоги до звітів, та надавались роз’яснення, щодо дистанційної форми навчання кожного слухача. А саме, необхідно врахувати актуальність матеріалів дистанційного навчання для професійного розвитку педагогів ЗДО в системі підвищення кваліфікації через оновлення цілей, змісту, методів і форм навчання, створення оптимальних педагогічних умов, що сприяють удосконаленню професійної компетентності педагогічних працівників.
Так за затвердженим графіком для проходження курсів від КЗДО №60 КМР було направлено :
- Завідувача КЗДО №60 КМР Кузьма Н. В., яка пройшла курси підвищення кваліфікації дистанційно та надала звіти за освітньою програмою « Директори закладів дошкільної освіти. Дистанційне навчання.» за темами :
- Лідерство керівника, як фактор розвитку освітнього закладу
- Контроль якості дошкільної освіти в управлінській діяльності керівника ЗДО
- Інформаційно – технологічна компетентність керівника ЗДО та її реалізація в управлінській діяльності
2. вихователя- методиста КЗДО №60 КМР Курило Г.П. , яка прошла курси підвищення кваліфікації за освітньою програмою « Вихователів – методистів закладів дошкільної освіти”. Дистанційне навчання», дистанційно та надала звіти за темами:
- Нетрадиційні форми науково – методичної роботи в дошкільному навчальному закладі .
- Педагогічна рада як колегіальний орган управління ЗДО.
- Педагогічне наставництво, як умова стимулювання творчого зростання молодих педагогів
3. Вихователя- методиста КЗДО №60 КМР Кочережко Т.М. , яка пройшла курси підвищення кваліфікації за освітньою програмою « Вихователів – методистів закладів дошкільної освіти. Дистанційне навчання», дистанційно та надала звіти за темами:
- Технології і форми організації ефективної методичної роботи в ЗДО.
- Використання ІКТ у роботі вихователя – методиста ЗДО.
- Формування життєвої компетентності дітей дошкільного віку в умовах дошкільного закладу
4 . Вихователь Таран Н.М. яка пройшла курси підвищення кваліфікації за освітньою програмою вихователів, які не мають кваліфікаційну категорію або звання вихователь- методиста, ї дистанційно та надала звіти за темами :
- Казкотерапія в системі діяльності вихователя ЗДО.
- Формування мовленнєвої компетентності в дітей дошкільного віку.
- Формування у дошкільників моральної свідомості та соціально визнаних норм поведінки
5. Вчитель- дефектолог Кошелєва Л.В. , яка пройшла І єтап підвищення кваліфікації за освітньою програмою «Вчителі-дефектологи закладів дошкільної освіти» 1 етап / 27.04.2020-30.04.2020 Представлено перелік питань для звіту самостійної роботи слухача за дистанційною формою навчання, ( І етап) та надала тести та звіти за темами :
- Загальна характеристика понять «реабілітація» та «абілітація».
- Розуміння норми і аномалії у психофізичному розвитку особистості.
- Використання дидактично-мовленнєвих ігор у роботі з дітьми, які мають порушення розумового розвитку.
- Чи являється ПК динамічною складною структурою?
- Де у структурі ПК місце особистісного складника?
- Які емоції для людини повинні переважати й чому?
- Чи потрібно свідомо змінювати емоції«-» на «+»?
- В чому, на вашу думку, полягає еволюція Gomo sapiens?
- Навіщо все це нам знати? Яке глобальне значення особистісного складника ПК?